Na Zagreb Design Weeku predstavili smo naš brand movo i kolekciju od šest proizvoda po prvi put.
Izdvojili smo izložbeni prostor za movo - mobilni ured s blago povišenom platformom u žuto-zelena, koja je dio vizualnog identiteta mova. Cilj je bio predstaviti svih šest modela sklopive stolove koje smo rasporedili na podij uz pomoć podnih oznaka u određenom ritmu koje stvara dinamiku kretanja posjetitelja, ostavljajući dovoljno prostora da se pokuša saviti i razviti tablice. Izložbena platforma na dvije susjedne strane definirana je pregradama obloženim laserom perforirani lim u neutralnom bijelom tonu s movo osvijetljenim logotipom i TV zaslonom s video prezentaciju fleksibilnosti u korištenju Movo tablica.
Dizajn i upravljanje projektima/ Sobočan Design Studio - Anamaria Burazin Eškinja (dizajnerica), Mirna Jović (arhitektica)
Proizvodnja/ Sobočan - Matko Čalopek (projektni tehnolog)