Inovacije u dizajnu maloprodaje

Inovacije u dizajnu maloprodaje

pomaknite prema dolje
Inovacije5
Inovacije4
Inovacije3
Inovacije2
Inovacije1
Intersport

Inovacije u dizajnu maloprodaje

 

U suradnji s turskom maloprodajnom agencijom Yalin Tan, otvorio Intersport u samom centru Zagreba, u Petrinjskoj ulici, koji se prostire na 1020 m2. Unutrašnjost koristi koncept trgovine Nike Nextgen, koji predstavlja inovacije u dizajnu maloprodaje, vrhunskoj atmosferi i materijala, kao i naglasak na digitalnim elementima i interaktivnim zonama. Izazovi uskih i dugi prostor rješavaju se specifičnim planovima rasvjete i linijama na podu koje neizravno vode kupca u dubinu prostora kako bi se na odgovarajući način predstavio cijeli raspon.

Intersport u Zagrebu, Petrinjska ulica
Studeni 1, 2019

Arhitektura i dizajn/ Sobočan Design Studio - Dijana Vandekar (Arhitekt), Tamara Vidović Zloušić (arhitektica), Anamaria Burazin Eškinja (dizajnerica), Yalin Tan

Proizvodnja/ Sobočan

 


 

S više od 20 godina iskustva jedan smo od vodećih proizvođača namještaja u Europi. Dizajn interijera i dizajn proizvoda odvija se pod jednim krovom te se projekt nastavlja radom našeg razvojnog tima i proizvodnje. Vodimo se motom everything works!

Obiteljska smo tvrtka te nas to dodatno motivira da isporučujemo vrhunske proizvode od najkvalitetnijih materijala. Jedan smo od rijetkih proizvođača koji na jednom mjestu rade s drvom, metalom, akrilom i različitim tehnikama lakiranja. Sobočan design studio sastoji se od šest stručnjaka koji klijentima nude podršku u cjelokupnom procesu stvaranja proizvoda i prostora. 

Zajedno s našim klijentima koristimo snagu dizajna kako bismo generirali inovativna rješenja. Kombinacija različitih iskustava kao što su dizajn interijera, upravljanje projektima, dizajn proizvoda i dizajn maloprodajnih dućana čine ovaj tim konkurentnim na domaćem i inozemnom tržištu. 

Briga o okolišu sastavni je dio našeg poslovanja i s ponosom možemo reći kako imamo velike planove za budućnost. Zelenu tranziciju započeli smo još 2016. godine izgradnjom postrojenja za spaljivanje drvnog otpada te smo završetak prvog dijela te tranzicije obilježili i otvaranjem vlastite solarne elektrane. 

Ukupna investicija u izgradnju solarne elektrane iznosi 4,5 milijuna kuna, od čega je europskim novcem sufinancirano 2,2 milijuna kuna, a ostatak kapitalom tvrtke.

Na krovu proizvodne hale instalirano je čak 2400 fotonaponskih panela koji će proizvoditi 900 kilovatsati snage zahvaljujući kojima će tvrtka u budućnosti pokrivati gotovo 70 posto potreba za električnom energijom iz vlastite proizvodnje. 

S ponosom možemo reći da je Sobočan jedan od lidera i primjera u implementaciji rješenja koja se temelje na obnovljivim izvorima energije. 

Oko 70 posto prihoda ostvarujemo na stranim tržištima poput Njemačke, Austrije i Italije. Naši najveći strani kupci su Intersport, Crocs i MOL Grupa. Naši najveći domaći klijenti su Ina, Tifon, Valamar, Imperial riviera i Studenac.

Naši zaposlenici i njihovo zadovoljstvo uvijek će biti naša glavna pokretačka snaga. 

Sve počinje s pozdravom

Idemo raditi zajedno.